Днес е последният ти ден…

 

 

Ако  се събудиш и знаеш, че днес е последният ти ден, какво ще направиш и как ще го изживееш?

Да се събудя до любимия човек и да посрещнем изгрева под меко одеяло с чаша кафе; да прегърна всички от семейството си и да им кажа, колко ги обичам; да лежа по зелена, свежа трева някъде из Сан Марино, докато ме напича слънцето и да заспя – спокойна и щастлива; да се потопя в морето на Турция и да усетя солената вода още веднъж; да изпуша едно хубаво наргиле с вкус на плодове, докато пия бяло вино с лед и лимон и се наслаждавам на красив пейзаж; да яздя, докато навън вали дъжд; да усещам капките как се разбиват в тялото ми и се завират между гривата на коня; нека тази езда да е насочена към залеза; да танцувам, докато се уморя на любима песен, слушайки я отново и отново; да чуя смеха на родителите ми; да се разходя по улиците на Сирия още веднъж, така както се разхождах в детството ми; да направя добро на непознат човек; да изям един сладолед от машинките в парка, както когато бях малка; да му кажа ”Да”; да видя падаща звезда и да си пожелая да имам още един такъв ден;

следва продължение…

А вие?

Leave a Reply

